Stranice

16. lipnja 2014.

Makeup Revolution - Disappear till tomorrow

Tko još nije čuo za Makeup Revolution neka digne ruku? Šala mala :) Makeup Revolution je mlada marka a već ultra popularna. Donosim vam recenziju jedne paletice koja se zove Disappear till tomorrow, nalazi se u kategoriji Awesome Eyeshadow and Eyebrow palette, da vas ne bune nazivi evo i linka otkud sam ju kupila sa Makeup Revolution stranice.

Paletica je prava revolucija, toliko nijansi, a tako mala da stane u svačiju torbicu. Manja je čak od dlana, a za usporedbu, manja je i od Sleek-ovih paleta za čak 1 cm. U paletici se nalazi 14 sjenila za oči i 2 sjenila za obrve. Za sve ljubitelje nude nijansi koji su u pokretu pa im trebala mala i praktična paletica, ja bih rekla da je ova pun pogodak. Dobiju se 2 mini kistića, jedan spužvasti aplikator za sjenilo i drugi kosi za obrve, ali nisu neke pretjerane kvalitete, čak je ovaj kosi kistić za obrve iznimno grub. Ambalaža je sasvim solidna, plastična, prozirni dio prikazuje sva sjenila pa nećete imati problema prilikom kopanja po makeup ladici i pronalaskom ove paletice :) Jedino po meni možda je bilo bolje da se paletica otvarala bočno, nekako ovo podizanje plastike na gornju stranu mi daje dojam da bi prije mogla puknut. 

Sada prelazimo na slike, na slikama paleta čak izgleda veće nego u živo, ja sam se isto iznenadila kad mi stigla koliko je ubiti mala i slatka :)





I evo slike swatcheva, prvo sam swatchala lijevi, pa desni red i onda sjenila za obrve. Lijevi red sam swatchala i u hladu da se vidi kako su nijanse lijepe i bez sunca, a sve ostalo je slikano na suncu :)





Ahh, boje su prekrasne, mekane, pigmentirane... Ja zbilja nemam zamjerki :) U lijevom redu nalaze se 2 mat nijanse, ali slobodno možete i mat sjenila za obrve koristiti kao sjenila za oči, tko vam to brani :)
Sjenila za oči ukupno imaju 4.5 g, sjenila za obrve 1.2 g, a paletica traje 12 mjeseci od otvaranja.

Jeste već isprobali Makeup Revolution proizvode? :)

Kiss
Talisha

4 komentara:

  1. Divna paleta! Ja sam se opasno navukla na MUR, poručila sam nekoliko paletica, a privlači me i set od šest rumenila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) i ja isto, imaju toliko dobrih stvari da ne znam sta bi prije odabrala :D

      Izbriši
  2. Baš mi se sviđa ova paleta :) podsjeća me na naked paletu od urban decay :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ona im je vjerojatno bila inspiracija jer dosta nijansi slici na nju :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...