Stranice

8. kolovoza 2014.

Makeup Revolution: Goddess of Love - Baked Highlighter

Evo jedan od mojih noviteta, Makeup Revolution pečeni highlighter. Točnije je marke I <3 Makeup ali pod palicom MUR-a. Kutijica je preslatka, napravljena je od kartona i u obliku srca. Vjerojatno ćete vidjeti odmah da je MUR kopirao poznate proizvode od marke Too Faced, a u ponudi imaju pečena rumenila i bronzere također u obliku srca. Pošto većinom imam sve zlatne highlightere, htjela sam i jedan blago roskasti, tako je pala odluka na ovaj od MUR-a.





Iako u kutijici izgleda pomalo breskvasto, highlighter je blago roskast. prekrasno se sjaji, na svijetlu se baš vide te reflektirajuće čestice, a ovako u živo bih rekla da je pomalo i duochrome. Nije jako pigmentiran pa nema straha od pretjerivanja i da ćete izgledati kao disko kugla :)




U kutijici ima 10 g proizvoda. Jedina zamjerka je čudan miris, pošto je ovo kartonsko pakiranje miris kartona je dosta prisutan, ja kad ga njušim nekako miris povezujem sa mirisom novih cipela kada ih tek kupite i izvadite iz kutije, haha! :D Ali dobra stvar je šta se miris osjeti samo u pakiranju, ne na licu :)
Highlighter sam kupila na MUR stranici na ovom linku, koštao je 5 funti :)

Sviđa li vam se ovaj highlighter :)

Kiss
Talisha

4 komentara:

  1. Ambalaža je preslatka :D Ima ih sad za naručiti na Pink Pandi, ja snajpam jedno rumenilo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Pakovanje je preeeslatko! Sviđa mi se hajlajter baš. Fotografije na blogu su ti odlične, koji aparat koristiš, ako nije tajna? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na lijepim rijecima :) nije tajna, imam canon 70d, ali ja se jos inace bavim i fotografijom pa zato takav aparat :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...