Stranice

1. prosinca 2014.

Empties #4

Donosim vam novi Empties post jer mi se vrećica već dobro napunila :) Ovdje imalo malo svega, uvijek imam najmanje šampona za tuširanje i za kosu jer to dijelim sa mojima doma pa nema smisla spremati i pratiti kad se nešto takvo potroši, nadam se da razumijete :D

I evo sve stvarčice na okupu :)


Počinjem sa blazinicama, ove su od Mullera, ali sam si kupila nazad Baleine jer su ipak malo kvalitetnije od ovih Duchesse. Tako da služile su svrsi ali ima i boljih.
Ali zato najbolja stvar od Muller marke je Aveo aceton sa bademom, dobro skida lak, ne suši mi kožicu oko noktiju, košta nekih 4 kune, di ću bolje :D



Eveline Pure control SOS je jedan jako dobar tonik za čišćenje, zbilja odlično čisti neke ostatke šminke na koži koje ni odstranjivač nije skinuo, ne isušuje mi kožu, dobar je za one koji imaju prištiće jer sadrži salicilnu kiselinu, jedino se morate naviknuti na aftershave miris :D


Stižu dva Garnier dvofazna odstranjivača šminke. Već i ptice na grani znaju da je Garnier Essentials 2 u 1 najdraži odstranjivač ikad, jedini problem je što su ga povukli sa tržišta :D Imam još jednu njegovu bocu i onda se definitivno moram pozdraviti s njim :( Ne znam zašto su makli sa polica tako savršen proizvod... Drugi potrošeni dvofazni odstranjivač šminke je Garnier Eye make-up remover 2 u 1, niti približnom dobar Essentials starijem bratu. Mudri su ovi iz Garniera, povuku najbolji odstranjivač sa 200 ml i stave novi od 125 ml za istu cijenu. Ali da vam iskreno kažem mene ovaj manji užasno peče, osuši mi okoloočno područje, na kraju mi je služio za skidanje podloge da ga potrošim nekako. Po meni on nije ni približno za osjetljivu kožu i sastav ova dva proizvoda nije isti.


Evo i jedan Balea piling Indian Chai, bio je limited edition. Pravi zimski piling sa mirisom vanilije i cimeta.


Dezodorans Garnier mineral Invisible kojeg gledate već u svakom Empties postu :D Dobar dezić koji dobro drži sve pod kontrolom.


Aveo balzam sa mirisom kokosa i limete, je ok balzam, ništa specijalno, bio mi je za kućnu upotrebu jer za van mi je bio ipak malo slabašan. Miris mu je dosta zanimljiv, ima onu notu kisele limete a opet osjeti se slatki kokos, čudna kombinacija skroz, sviđa mi se miris.


Essence toaletna voda Like a Girls night out mi je služila kao putni parfemčić, uvijek je bio sa mnom u torbici kada zatreba. Ima 10 ml i prekrasno miriši. Ako niste fanovi nošenja skupih parfema sa sobom u torbi jer su vam npr. glomazne boce, strah vas je da se ne razbije itd., onda je ova Essence toaletna voda pun pogodak za vas i uz to ima stvarno brdo različitih mirisa za odabrati.
Potrošila sam i Versace Bright Crystal koji je stvarno prekrasan miris, eau de toilete od 30 ml. Kad god sam ga nosila na sebi ljudi bi me šnjofali i pitali koji mi je to parfem.


Pao je još jedan paketić mojih najdražih maramica za skidanje šminke, a to su Balea maramice za osjetljivu kožu.


I za kraj nešto malo dekorative. Prvo je Essence sjenilo 22 Blockbuster kojem sam posvetila i zasebni post ovdje. Sjenilo je već postalo mukotrpno za korištenje jer uvijek imam osjećaj da ću uništiti kistove ovim struganjem ostataka sa strane, tako da ga se rješavam sada.
Drugo je Wet n Wild Coverall puder u kamenu u nijansi E821B Fair. Puder mi je bio jako dobar, lijepo zagladi kožu, no nekome sa jako masnom kožom neće dobro držati.



Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? Jeste li probali neki od ovih proizvoda?

Kiss 
Talisha

Broj komentara: 18:

  1. svaka čast za sjenilo i puder, ja se ne sjećam kad sam zadnji put potrošila sjenilo do kraja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) sjenilo je boje koze pa je bio baza za sve look-ove, inace tesko da bih potrosila neko u drugoj boji :D

      Izbriši
  2. kao i komentar ispred mene-svaka čast na riješenom sjenilu, meni se to nikad nije dogodilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe hvala :) ovakvo sjenilo u boji koze se da jos potrositi, dok neko drugo sumnjam da bih uspjela :D

      Izbriši
  3. Versace Bright Crystal je meni jedan od top parfemčeka :) a pudere i sjenila nisam nikad uspjela u roku trajanja potrošit :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Najviše volim da vidim potrošenu dekorativu :D ja sam se nedavno "riješila" čitave palete za sjenilai bila sam jako ponosna na sebe :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram već jednom isprobati ova Bale maramica za skidanje šminke :D
    Garnier 2u1 sam i sama potrošila, i bio mi je tak tak - oke mi je skidao šminku i nije bio mastan,, ali opet ništa posebno- običan odstranjivač, samo su ga lijepo upakirali i stavili na policu kraj micelarne :D
    Aveo zeleni obožavam :D
    za Essence sjenilo sam ti već čestitala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni su ove maramice najbolje i jedine koje mi ne rade probleme sa peckanjem :)
      mislis na ovaj manji ljubicasti garnier odstranjivac? lijepo je pakiranje kao umanjena micelarna, ali meni je bio grozan, pekao me previse :(
      zahvaljujem se opet za cestitke :D

      Izbriši
  6. Bila si vrijedna i čak su se našla dva dekorativna proizvoda pa bravo za to :D Garnier dezić imam i odličan mi je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) dekorativa me tjesi, iako sam vec kupila brdo nove :P

      Izbriši
  7. Ovaj Garnier 2u1 odstranjivac jos uvijek mozes naci u Intersparu,bar sam ja mogla pred dva tjedna, pa ako si u prilici pogledaj :D obozavam ga i nema boljeg nacina za skidanje sminke od njega, sad koristim i micelarnu njihovu i super je, al ovo je bilo vrhunsko :)
    Svaka cast sto si uspjela potrositi parfeme i dekorativu (puder) ja to nikako ne uspijevam xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaaaaa znaci nisam jedina koja ga obozava, nikada im necu oprostit povlacenje tog proizvoda! :( kod mene je samo jedan interspar u gradu i to mali pa sumnjam da ce biti tamo ista, ali probam, hvala :)
      parfeme inace sporo trosim ali onda si zacrtam da cu npr jedan parfem koristiti sve dok ga ne potrosim, sva sreca svi koje imam su 30 ml max 50 ml pa ih uspijem dokrajciti :) u svakom empties postu imam po jedan potroseni puder u kamenu, cini mi se kao da ih jedem, ali isto kao kod parfema, redovito koristim jedan puder dok ga ne potrosim dok s druge strane palete sjenila i rumenila imam sve visee :D

      Izbriši
  8. ajme neznam da li sam ikad potrošila cijelo sjenilo :) meni je bolji aceton onaj mislim da je borovnica ili bobičasto voće, badem mi nekako miris ne paše

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je to onaj ljubicasti? Uvijek ga gledam ali na kraju uzmem ovog zelenog, strah me isprobavati jer sam probala onog sa rozim cepom i bio mi je grozan :/

      Izbriši
  9. Bravo za sjenilo i puder! :D Moj makeup ko da se obnavlja svaki put kad ga koristin, pokopat će me sa svime ahahha Koristin Eveline toner i super mi je zasad, iako kad san ga prvi put otvorila i pomirisala bilo je ono wtf ahahha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) hahahaha tako sam i ja ostala ono wtf kakav je ovo aftershave ali nakon par koristenja sam se navikla :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...