Stranice

25. ožujka 2015.

Makeup Revolution Iconic PRO

U mojem zadnjem New in postu mogli ste vidjeti kako sam se počastila sa novom Makeup Revolution Iconic PRO paletom, koja je inače totalni dupe od Lorac PRO palete :)


Paleta se sastoji od čvrste ambalaže gdje je donji dio sjajni a gornji mat, naravno ambalaža se uprlja za čas. Unutar palete je veliko ogledalo koje obožavam kod ovakvih paleta i paleta sadrži 8 mat i 8 shimmer boja koje imaju svoja imena :)




Sjenila su stvarno prekrasna i za sve prilike, pružaju vam mogućnost dnevnog i noćnog makeup-a.


Sa paletom se dobije dvostrani kist, mala promjena od standardnih spužvastih aplikatora. Kist može poslužiti ali nije ništa posebno, dio za sjenilo je dobro ali dio za blendanje je previše oštro i oblik mu je premali za moj ukus.


Svi swatchevi su napravljeni bez ikakve baze ispod. 

Prvi red je cijeli mat, dobre pigmentacije, jedino četvrto nježno rozo sjenilo je slabije pigmentirano ali sa ostalima sam zadovoljna. Ima stvarno prekrasnih nijansi za pregib kapka pa sa ovom paletom nećete morati kombinirati još koju jer vam neko sjenilo slučajno "fali".


Drugi red je cijeli shimmer, sjenila su sva dobro pigmentirana. Lijeva strana je za nježniji look, dok desna može biti za malo dramatičniji look.


Ovu paletu koristim svaki dan već 2 tjedna i mogu reći kako odlično služi za jutarnje užurbano šminkanje prije posla jer kao što sam već navela, paleta je zbilja kompletna. 
Ukoliko vam se ne kupuje Lorac PRO paleta za oko 290 kn (teško se nabavlja, samo iz Amerike pa računajte i na carinu) onda vam je ova opcija puuuno bolja. Paletu sam kupila na Makeup Revolution službenoj stranici po cijeni od 7 funti.

Sviđa li vam se paleta? Jeste li ju probali već ili vam je u planu za kupnju? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 10:

  1. Lijepa mi je al ono, sve već viđeno :D Ja sam si od MUR-a zapikirala onu novu Flawless Matte paletu jer ima čak 30 i frikin 2 mat sjenila :D Wooohoooooo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je obicna flawless jako lijepa ali mi je nespretna za drzanje :D zato sam se odlucila na ovu koja je manja i prakticnija, a uvijek me lorac paleta privlacila :)

      Izbriši
  2. Privlacnoooo.... jos uvijek ih samo gledam! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Neko vrijeme sam uzdisala za Lorac pro paletom, ali me nekako pustilo :D. Inače, baš dobro ova izgleda :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja, uvijek mi je bila tiha patnja i onda sam jednostavno odustala od nje... dok se nije javila ova jeftinija kopija :D

      Izbriši
  4. Mat sjenila izgledaju prekrasno :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi se sviđa prvi red, ali nabavila sam MUR paletu sa 32 mat sjenila i oduševila me. Ne vjerujem da ću skoro kupovati novu paletu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super je cuti da i druge palete valjaju :) ma ako vec imas takvu nema potebe za ovom .)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...