Stranice

27. listopada 2015.

Bourjois Rouge Edition Velvet

Danas vam predstavljam moje najdraže ruževe - Bourjois Rouge Edition Velvet. Kao što već znate nisam fan svakakvih ruževa nego kod mene u obzir dolaze samo oni dugotrajni :)


Ruževi dolaze u tvrdom plastičnom pakiranju a čep je jednake boje kao sam proizvod unutra. Ja volim kad mi se čep slaže sa bojom proizvoda jer tako onda lakše nađem proizvod koji me zanima bez dužeg kopanja, nepotrebnog okretanja i otvaranja pakiranja.
   


Aplikator je spužvasti, mali i dosta precizan, jedino sa tamnim bojama morate malo paziti prilikom doziranja. Ruž nije potrebno nadograđivati, ja sa onoliko proizvoda koliko ga ima na aplikatoru prekrijem cijele usne, nemam potrebu ponovo ga umakati za još boje.


Pigmentacija ovog ruža je odlična, ruž lijepo klizi po usnama, ne suši se odmah pa imate vremena za sitne popravke, a nakon 15-20 minuta polako postaje mat. Ruž ne zateže usne, ali ja uvijek prije nanošenja stavim malo balzama na usne. 
Trajnost sve ovisi od boje do boje i o tome kako će te se ponašati prema ovom ružu. Tamniji su mi svi izdržali po 5-6 sati nošenja uz hranu i piće, jedino je 'Don't pink of it' pao na testu pa je trajao 2 sata. Ali ja ruževe ne štedim tako da ovo trajanje kod mene znači da nekome može trajati cijeli dan. Pazite ako jedete nešto masno jer sve dugotrajne ruževe mogu skinuti ulja. Ove ruževe skidam sa blazinicom na koju stavim dvofazni odstranjivač šminke, jer se sa onim običnim i sa micelarnama neće skinuti.
Ukoliko želite produžiti njegovu trajnost onda sa maramicom potapkajte višak ruža na usnama, jer ima mogućnost da se do kraja nije upio pa će zbog toga i prije nestati.


Boje u pitanju su: 10 Don't pink of it!, 06 Pink pong, 05 Ole Flamingo!, 02 Frambourjoise, 03 Hot pepper i 08 Grand Cru.


Evo i swatcheva na usnama, molim vas budite blagi, ovo mi je prvi put da radim ovako swatcheve pa mi ne zamjerite greške :D Sve je slikano na prirodnom svijetlu.


Ove ruževe sam najčešće kupovala na akcijama u Bipi kada bi bilo 30% na kozmetiku, u DM-u sa popustima iz knižica i kad je Feelunique imao neki popust na ove ruževe. Cijena ovih ruževa je 90 kn.
Bourjois se zbilja trudi oko ovih ruževa pa svaki put nakon nekog vremena dodaju nekoliko novih nijansi.

Jeste li isprobali ove ruževe? Ako jeste koje nijanse su vam najdraže?

Kiss
Talisha

Broj komentara: 18:

  1. Super su ti swatchevi ;)
    Meni su ovi ruzevi super OSIM sto smrde kao kuga, i to je jedino sto me odbija od kupovine, ostalo sve mi je super, od trajnosti, lako su dostupni, nijanse super, ali taj smrad :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) zaboravila sam spomenut miris :D ja sam se valjda navikla vec, na pocetku kada sam kupila prvog sam osjecala taj miris krvi (zvucim ko vampir sad) ali sada ga vise ne osjecam, a i trudim se ne drzat bocicu bas toliko blizu nosa :D

      Izbriši
    2. Meni smrdi po pelargoniji, pogotovo ako ju se dira, bas taj njen specificni miris, jeza me prodje koliko ga nevolim hahaha

      Izbriši
  2. Lijepa kolekcija! Nisam ga još isprobala, kad tad hoću jer sam i ja pobornik trajnijih mazalica za usne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim jako dugo, nekako mi je žao datii 90 kuna za nešto što nisam sigurna da ću uvijek koristiti kad je riječ o ruževima :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja niti jednog nisam kupila po punoj cijeni, uvijek sam cekala 30% na dekorativu i tako :D ma nedam im 90 kn za jedan iz pricipa :D

      Izbriši
  4. Nazalost jos uvek nisam probala :/ Ai nijanse su mi predivne i izgledaju sjajno :) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam ih još probala, nekako Bourjois najmanje korsitim od svih marki ali ovi ruževi izgledaju tako lijepo i primamljivo. Gledala sam u prvu sliku i divila se i nijansama i pakiranju :D Stvarno me vuku sada da si jako želim jedan bar haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to su mi jedine bourjois stvarcice koje imam xD uhvati neki popust i trk po jednoga .D

      Izbriši
  6. Pa ti si ih skoro sve skupila :D Imam jedan koji ti nedostaje - Peach Club i volim ga. Zaljubila sam se u te tekuće dugotrajne ruževe, a zadnje sam probala Aurine koji su mi puno bolji od ovih Bourjois, a i prihvatljiviji cijenom, samo nikako da dođu kod nas :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Preskočila sam ove ruževe jer mi nijanse uopće nisu napete, jedino sam kasnije uzela 10-ku, ali ni ona mi se nije sviđala :D Inače ruž kao ruž je super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja volim ovakve "obicne" nijanse :) bitno da si bila zadovoljna sa ruzem opcenito neovisno o nijansi :)

      Izbriši
  8. Nisam probala nijedan njihov ruž, ali lijepo je vidjeti swatchewe ako se ikada odlučim kupiti jedan! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...