Stranice

28. prosinca 2015.

Are you talking to me? #2


Pa ljudi moji želim vam sve  najbolje za blagdane i da vam Nova godina bude bolja od svih ovih do sada :)

  

Uskoro će početi bombardiranja sa postovima o godišnjim favoritima pa sam prije toga htjela uhvatit priliku i zahvaliti svima koji čitaju moj blog, kojima je on zanimljiv i poučan :D Hvala vam što komentirate :) Imate li kakve prijedloge za mene? Vam je dosadila ova luda pozadina? :D
  




Ja sam kao uvijek pretjerala u kupovini, praznim si novčanik, stižu mi pomalo sve stvarčice koje sam kupila, još me čeka shopping nakon Nove godine kada krenu popusti u Italiji, jer ih ja nikada ne propuštam, pa makar se vratila doma praznih ruku :D Ali to je prilično nemoguće čim uđem u prvi Kiko dućan :P Što vi imate u planu za blagdane?


Još uvijek ne znam što obući za novu, od silnih ideja na kraju obučem uvijek iste stvari jer nisam neki ekstremist i više se pobrinem za makeup nego za robu... Što ćete vi obući?


Ovaj post nema baš nekog pretjeranog smisla, nisam vas htjela daviti glupostima, samo zaželjeti sve najljepše jer vjerujem da nam je to svima potrebno... Svi se nosimo sa nečime i to treba znati izdržati, zato treba biti jak i imati vjere u sebe! Puno sreće i zdravlja, a za ostalo lako :)


Pratite me na instagramu: @talisha.art 

Kiss
Talisha

Broj komentara: 14:

  1. Također ti želim sve najbolje!
    Kakvi to popusti budu u Italiji? Sada sam znatiželjna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) pa saldi, kolektivni popusti kao kod nas :)

      Izbriši
    2. Ja sam valjda jedini biser koji nikad na nikakav saldi, popust, sale niti išta slično ne naleti :(

      Izbriši
    3. ma kako, pa uvijek su im popusti u ovo i u ljetno vrijeme :)

      Izbriši
  2. Mislim da ćemo i mi do Italije, nije da mi nešto treba, ovog puta je dragi na redu :)
    A za novu, nemam pojma, prošlu sam prespavala u krevetu i baš mi je bilo super:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim i ja tebi sve najbolje :D Ni ja nemam planove za novu :O Ali nekako uvijek spontano se nešto izorganizira :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretni praznici i uspjesna Nova godina i tebi! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Želim ti sve najbolje! :)
    Slobodno nastavi da nas mučiš postovima o tvojim lepim paletama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :)
      haha drago mi je to za cuti, nastavit cu sigurno :D

      Izbriši
  6. I tebi također sve najbolje. :) a o popustima mi nemoj pričati, slaba sam na to. Nažalost nisam blizu Italije pa ne mogu svako malo tamo, ali blago tebi na toj mogućnosti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) kome pricas, vrijeme popusta je najbolje vrijeme :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...