Stranice

8. veljače 2016.

Moj najstariji kozmetički proizvod

Došla sam na ideju ovog posta jer sam prilikom otvaranja jedne ladice koju inače rijetko otvaram naletila na ovog malog ljepotana kojem je posvećen post :) Redovito provjeravam svoju kozmetiku, bacim ako nešto imam zbilja dugo, ali ova mala bočica je preživila sve moje kozmetičke inventure :D Da vam predstavim S-he Stylezone all in one powder roll :D


Ovaj post neće imati baš veze s vezom (niđe veze), ali odlučila sam se malo pozabaviti sa jedinim proizvodom uz koji sam se vezala i kojeg sam uvijek spasila od bacanja. Mislim, smješno je reći vezala se jer sam ga koristila možda dva puta u životu haha. Ali valjda zbog praktičnog i malog pakiranja nikada nije zaokupljao previše prostora u ladici. Bilo je tokom godina puno raznih stvari kao neke stare Essence LE kolekcije, ali sam se svega rješavala s vremenom.
  
Ova roll sam kupila davne 2007. godine, u valjda jedinom DM-u koji je tada postojao u centru grada haha. Sjećam se da je bio ovaj zlatni i još jedan svijetlo ljubičasti, spadali su pod neku LE kolekciju. Nemam pojma što me navelo da ga kupim jer ga nisam znala niti koristiti, ali boja mi je bila taaaako lijepa. Ona dva puta što sam ga koristila bilo ga je po svakuda, tako da sam ga pospremila i rekla neka čeka bolje dane. Nisam ga više nikada koristila, jer sam jednostavno zaboravila na njega i neki drugi proizvodi su mi bili u planu, a sada nakon toliko godina se ne bih usudila staviti ga na lice. Rok trajanja mu je prošao vjerojatno odavno, čak se naljepnica na njemu obrisala i zaprljala od silnog stajanja.

Danas, uz revoluciju highlightera koji vrve sa svih strana, da ovo čudo postoji i dalje, mislim da bi bio najprodavaniji drogerijski highlighter :D Sad se pitam, možda su neki brendovi bili već tada napredni? :)

Prepuštam vas slikama ovog rollića :)







Ovaj post nije napisan s namjerom da čuvate kozmetiku godinama haha, napisan je čisto iz fore jer vjerujem da ima još takvih poput mene koji su sačuvali neki kozmetički proizvod kroz dugi niz godina. 
Morate priznati da nakon toliko godina ovaj rollić se drži još uvijek kao da mu je prvi dan :D Napominjem da nakon swatchanja nisam dobila nikakvu alergiju :P

Ima li možda još netko ovaj rollić ili ga se sjeća?  :D Što vi imate najstarije od dekorativne kozmetike? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 19:

  1. Ajme, koja dobra i kreativna ideja za post. Zamisli pretvaranje te ideje u tag i da svi tražimo koji nam je najstariji proizvod :D Ja svakako hocu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) mene bi bas zanimalo sto to drugi cuvaju i da li se sjecam tog prizvoda :D

      Izbriši
  2. Ja nikako..garant imam i neki opsesivni poremećaj kada je u pitanju bacanje kozmetike kojoj je prošao rok xD
    Baš je sladak,šteta da ih više nema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, bas cu te vidjet ako ces tako i sa nejkedicom postupat :P da steta, mislim da bi bio zvijezda dm-a da jos postoji :D

      Izbriši
    2. Dobro, možda će bit koja iznimka ;)

      Izbriši
  3. Ajmeee, jako mi se sviđa ovaj post! I roll - onić je presladak!
    Baš ću malo provjeriti svoje ladice za tako nečime, ali mislim da bi kod mene to bila sjajila, ja sam k'o klinka koristila samo sjajila i to se posebno sjećam jednog Maybelline. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) haha mislim da su nam sjajila bila najdraza kad smo bile klinke :D

      Izbriši
  4. Predivan je! Bas mi se svidja! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra ideja za post, imam jednu Catrice olovku za oči, plavu, koju nikako da bacim, a ima već valjda 5 god. Pohvalno je da se nije do sada osušila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja cuvam jedan stari lak za nokte, ostalo sam nekako uspjela pobacati. Ovaj malac izgleda premocno, kupila bih ga bez razmisljanja da ga vidim XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i kod tebe je nesto ipak prezivilo ciscenje :) mislim da bi danas bio skroz popularan da postoji :)

      Izbriši
  7. Hehe mislim da bi se tako i kod mene mogao naći koji prastari proizvod :D Baš fora post :)

    OdgovoriIzbriši
  8. godinama sam čuvala (valjda od osnovne škole) šiljilo za šiljit olovku za oči od oriflamea :D :D bacila sam ga na jesen kad sam radila inventuru, čisto zbog sramote haha :D iako i dalje smatram da je to najsavršenije šiljilo za šiljit takve olovke, a imalo je samo jedan otvor :D
    odlična ti je ideja za post, nasmijala me :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) haha pa zasto si ga bacila ako je bio dobar? :D evo ja sam svog rollica vratila nazad u ladicu, ne mogu, tako mi je simpatican haha :D

      Izbriši
  9. Ja jos uvijek imam svoj prvi lak za nokte koji sam kupila mozda u 5-6 osnovne i jos uvijek se nije osusio :D
    fora je post i slazem se s Megy definivno bi trebalo stvoriti tag jer mislim da sve imamo nesto tako sto cuvamo :)
    a ovaj rolic mi je prefora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koje marke je taj lak? :)
      mislim da svi imaju nesto uz sto su se vezali tokom vremena :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...