Stranice

6. studenoga 2017.

Prehlada... A moja koža?

Nakon lijepog i tolog ljeta došli smo do onog doba kada se valjda svaka druga osoba razboli, točnije dobije prehladu. Doba kada su jutra hladna, sredina dana je topla i skinete se u nešto laganiju odjeću, a kada sunce padne ponovo se vraća hladnoća. Osobno mrzim jesen i proljeće baš zbog takvih oscilacija vanjske temperature. Zbog toga sam sada i prehlađena pa je to prava prilika da vam napišem ovaj post :)


Jedna sam od onih koji za vrijeme prehlade izgleda kao mumija i od toga ne mogu pobijeći, nažalost tako moja koža reagira na to stanje. Ali, istovremeno mogu koži pružiti malo olakšanja putem nekih sitnica koje ću podijeliti s vama.

- Moje prvo i osnovno pravilo kod prehlade je da nema korištenja pamučnih maramica. Jedno veliko NE. Ukoliko želite ozdraviti što prije i ne razvlačiti prehladu danima onda si nabavite kutiju jednokratnih maramica. Ukoliko ste ju zaboravili kupiti prije nego vas je prehlada napala, onda si uzmite rolu toaletnog papira. Bilo što, samo da se jedna ispuhana maramica ne koristi ponovo.


- Pijte puno tekućine jer u vrijeme prehlade hidratacija kože je svedena na minimum. Kada smo već kod hidratacije kože, ne zaboravite na hidratantnu kremu! Znam da vas sve boli, samo biste nepomično ležali cijeli dan pred TV-om, ali malo kremice za lice će spasiti stvar kod regeneracije kože nakon prehlade.

- Ne zaboravite na usne! Ovo je moj najveći problem kod prehlade, najviše mi stradaju usne pa moram imati po 10 balzama u blizini. Nemojte se dovesti do toga da vam usne izgledaju kao da ste mumija jer ćete još dugo morati sanirati taj problem i kada prehlada završi.

- Osim usana drugi moj najveći problem je nos koji odmah pocrveni od prehlade. Nije toliko problem u boji koliko u suhoći kože na nosu koja se odmah počne ljuštiti. Predlažem vam da si nabavite dobru regenerativnu kremicu za nos i krenete na vrijeme sa mazanjem.


Ne preostaje vam ništa drugo nego pričekati nekoliko dana da prehlada prođe i onda nastaviti normalnim životom :)

Kako vi održavate kožu tijekom prehlade? :)

Kiss
Talisha

2 komentara:

  1. moram priznat da nemam bas ovih problema. ja sam bolesna jednom godisnje maksimalno 2,3 dana i to mi je sasvim ok haha
    slazem se za maramice (osim sto mi je odurno, ove su prakticnije). moj recept: voda/sok, sheet maska za lice i, mozda sam luda, izlazak van. kad sam bolesna odem setat gradom il di god i bas mi to godi :D
    zelim brz oporavak!

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti <3 ajme blago ti se, ja nisam cesto ali kad me uhvati onda me uhvati bas posteno :/

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...