Stranice

19. ožujka 2016.

Makeup Revolution - Pro Illuminate

U zadnjoj narudžbi sa Makeup Revolution stranice našao se i ovaj prekrasan highlighter naziva Pro Illuminate, za kojeg moram priznati kako je to najveći highlighter kojeg sam ikada vidjela :D


Ambalaža je standardna plastična, donji dio je crni, gornji poklopac je proziran i zatvara se na klik. Highlighter ima zanimljiv oblik, a količina od 15 grama ga čini pravim gigantom. 
  

Highlighter je neke nude-zlatne boje i odlično se stapa s kožom. Kod swatcha ako gledate direktno u njega nije toliko vidljiv ali kada ga pomičete daje taj prekrasan zdravi sjaj bez ikakvih krupnih šljokica i glittera. Highlighter je na dodir mekan, odlično je pigmentiran i lijepo se kupi kistom. Nema neki specijalni miris, ja bih ga okarakterizirala onako standardni kemijski kakav nalazim u MUR stvarima.

Ovako highlighter izgleda na suncu i sljedeća slika je usporedba sa MUR Vivid Baked Higlighterom (recenzija) čisto da vidite razliku u veličini. 



Na dan slikanja me lijepo vrijeme nije baš potrefilo pa se ovaj highlighter na slikama ne ističe u potpunosti koliko je zbilja lijep, nažalost na slikama nema svoj divan sjaj. Usporedila sam ga sa još nekim highlighterima: Champagne Shimmer iz Tanya Burr Peachy Glow Palette (recenzija), TheBalm Mary-Lou Manizer (link) i MUR Vivid Baked higlighter (recenzija).
Usporedni swatchevi su ispali možda malo tamniji ali tu su čisto da se vidi razlika u nijansama.



Pro Illuminate highlighter me koštao 4 funte sa Makeup Revolution stranice, moram priznati kako je cijena zbilja odlična za jedan proizvod ovakve veličine. Meni se jako sviđa njegov sjaj i sama ta nude-zlaćana nijansa jer ne volim one previše napadne nijanse highlightera.

Što vi kažete na ovaj highlighter? Jeste li ga probali već? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 10:

  1. Tepsija hajlajter, to mi treba da se kupam u njemu! :DDDDDD

    Gledaj finog sjaja!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan je, obožavam zlatne hajlajtere. :D Ovaj bi mi možda bio i pretaman trenutno, baš mi se čini kao da je boje bronzera

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zlatni je u realnosti. mislim da je to do slika sa kojima ovdje nisam uopce zadovoljna, nije bilo sunca da swatchevi dodju do izrazaja, cak je i mary-lou ispao taman kao i ovaj mur :(

      Izbriši
  3. OMG a ja sam mislila da je Golden Lights veliki hahaha :D Ovo je highighter za cijeli život čini mi se :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Po swatchevima izgleda strašno slično Mary Lou hajlajteru, kao i uvijek kupit ću ga nekada jer je boja baš po mom ukusu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jako je lijepi, samo je meni na slikama malo glupo ispao :D bas me zanima tvoje misljenje ako ga budes kupila :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...